12 de maig 2008

SOFA

COLLONS QUIN CAP DE SETMANA!!!!!!!!!!!

Com alguns de vosaltres ja sabeu, per aquest diumenge passat estava prevista una sortida al Parc Natural de Sant Llorenç de Munt.
El temps meteorologic ens va fer una mala passada....... Dissabte va ploure, qué dic ploure, va diluviar de valent. Vaig consultar per internet les previsions per diumenge i assenyalaven 95% de probabilitats de mullar-nos, és més, tot i decidir canviar l'itinerari, no haguessim pogut endinsar-nos per la Cova de Simanya per perill de relliscades i per tot aixó i alguna trucada que vaig rebre, vam decidir ajornar la sortida pel 13 de Juliol.
L'endemá, diumenge, em desperto, i veig que fa un sol que ti cagues... -Mecagon la p........!!!!, aquests del temps no en tenen ni idea!!!!!!!!!!-vaig pensar.
Avui tinc mal d'esquena provocat per les diferents postures que anava fent al sofá -mirant la tele eh?.
Em va faltar capacitat de reacció per cercar un altre activitat i no malgastar el diumenge com el vaig malgastar.
Aquest matí en arribar a la feina, me n'he assebentat que diumenge pel matí va ploure molt a la zona del Montcau i m'hapassat una mica l'emprenyamenta..........

1 comentari:

Iván Vega ha dit...

Hola!!
Aquest cap de setmana ha estat raro, raro i xungo!!
Imaginat si haguessis tingut festa avui com moolts pringaos (jo el primer) se ma quedat la cara de tonto, tres díes de festa i no he fotut quasi res.
Al final aquest matí per matar el gusanillo hem decidit d'anar a un rocodrom.

Pero la veritat es que prefereixo que plogui i moolt. Visca la pluja i el cap de setmana que ve triunfarem!!!